راهنمای قطعی آموزش سئو - دوره آموزش سئو

Wiki Article

بله، اگر سوالی داشتید چه قبل از شرکت در دوره و چه بعد از آن می توانید از طریق واتس اپ ارتباط بگیرید.

کسب و کارهای سنتی تصور می‌کنند که برای ورود به فضای بازاریابی دیجیتال، داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند کفایت می‌کند.

سلام. خدا قوت. وب سیما کمکم نمیکنید؟. نظرمو تایید نکردید چرا؟. فرمودید آدرس سایت، فرستادم براتون که بی زحمت راهنماییم کنید.

متاسفانه خیلی از عزیزان با شرکت در این دوره های سئو ضربه مالی و حتی روحی شدیدی را متحمل می شوند.

هیچ اشکالی ندارد. هر سوالی دارید، در قسمت کامنت‌های همین صفحه برایمان بنویسید.

قبل از هر چیز عذرخواهی بنده را پذیرا باشید که در این پست سوالم رو مطرح میکنم ، چون مطلب مرتبط نیافتم.

یا بهت میگن عیبی نداره اصلاحات رو نمیخاد بدونی اما تاس بنداز یک تا پنج هم قبول نیست با خودت میگی حله شیش بیارم میرم تو این حوزه اما بازم رفتی تو آفساید!

اما استراتژی هرکدام از انها متفاوت است و نتیجه بخش بودن استراتژی بسته به تجربه، روش و دانش آن ها در این زمینه دارد

بررسی راهکارهای افزایش تاثیرگذاری وب سایت در ذهن مخاطب

به نوعی استفاده از این روش ها با قوانین گوگل در تضاد است

اگر شما همه صفحات را حذف کنید حتما با افت جایگاه و اعتبار دامنه مواجه خواهید شد.

موضوع دیگر بک لینک یا لینک خارجی می‌باشد. در واقع استفاده از سایت‌هایی غیر از سایت خود برای لینک دهی است و کاربر با کلیک بر روی کلمه موردنظر وارد سایت دیگری می‌شود. البته برای استفاده از بک لینک باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشید و اصول خاصی را رعایت کنید. اگر بدون رعایت قوانین از سایتی بک لینک بگیرید گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و باعث امتیاز منفی برای شما خواهد شد.

با مطالعه این مقاله ممکن است به مبحث سئو علاقه مند شده و به دنبال مقالات و آموزش‌های بیشتری بروید.

انتخاب یک کلمه هدف برای عنوان یا برند سایت ارزشی برای شما ایجاد نمیکند
شاید دوره های سئو زیادی را دیده باشید که وعده موفقیت می دهند و در طی دوره بیشتر به داستان سرایی می پردازند و تنها چیزی که دریافت می کنید، انگیزه و کمی داستان در مورد پیشرفت و موفقیت دیگر کسب و کارها است که می دانید بدون آموزش تخصصی سئو هیچ فایده ای برای شما ندارد!

لازم است در بحث آموزش سئو سایت به زبان ساده با لینک و بک لینک نیز آشنا شوید. چرا که این دو موضوعاتی مهم در بحث سئو هستند. لینک به این صورت است که شما به کلمه‌ای در مقاله خود لینک دهید و با کلیک بر روی آن کلمه وارد صفحه سایت دیگری می‌شوید. این کلمات معمولاً با رنگ، فونت و سایز متفاوتی نوشته می‌شوند تا کاربر به راحتی آن را ببیند.

در نتیجه حتی تولید محتوا که یکی از ارزشمندترین فعالیت‌های ما در حوزه سئو است این پتانسیل را دارد که به رنگ خاکستری یا سیاه جلوه کرده و موجب از دست رفتن جایگاه ما در نتایج جستجو شود.

شما با مطالعه این مجموعه از مقالات با تعریف سئو ، انواع روش های سئو ، تکنیک های سئو و مزایای آن آشنا خواهید شد.

این کار شما را از دغدغه‌های مربوط به جذب و نگهداشت نیرو، تامین امکانات و فضای کاری و از همه مهمتر آزمون و خطا برای رسیدن به نتیجه مطلوب راحت خواهد کرد.

سئو کردن یک کلمه یعنی ما سایت خود را به صورتی بهینه کنیم که با سرچ یک کلمه خاص سایت در صفحه اول و بالای گوگل قرار بگیرد و به این ترتیب کاربر بر برای پاسخ به سرچ خود وارد سایت ما بشود. یعنی گوگل با سرچ آن کلمه خاص محتوای سایت ما را نشان می‌دهد.

براي سئوي onpage بايد حتما تعداد خاصي محتوا در سايت گذاشته بشه؟

دوره آموزش سئو دوره های آموزشی نوع دوره : آنلاین

سایت‌ها و صفحات زیادی در سطح وب وجود دارند که محتوایی مفید و کاربردی را ارائه کرده‌اند ولی هرگز شانسی برای حضور در صدر نتایج جستجو ندارند!

از مشاورین وب سیما میخوام برای من یک وقت مشاوره در نظر بگیرن تا بتونم مشکلات سایت رو باهشون در میون بزارم و برنامه ها رو بدونم

اگر نام برند یا آدرس دامنه را در گوگل جستجو کردید و صفحه اصلی سایت در صدر نتایج جستجو دیده نشد احتمالا سایت شما توسط گوگل جریمه شده است.

مثلا میتونه علت این خطا ارسال گزارش زیاد به گوگل باشه توسط کاربران ؟ یا یک خرابکاری در فایل های سایت من ؟

یک فروشگاه لباس را تصور کنید که بهترین برندهای دنیا را با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کند ولی در شهری کم جمعیت، طبقه زیرهمکف پاساژی متروک یا یک کوچه فرعی در محله‌ای مسکونی قرار گرفته است.

گوگل جایی یا لیستی به اسم لیست سیاه ندارد. اگر سایت شما توسط گوگل جریمه شده باشد معمولا با افت شدید جایگاه و بازدید مواجه میشوید. آموزش سئو مبتدی

Report this wiki page