نقشه گام به گام جدید برای افزایش سرعت سایت وردپرس به همراه قیمت افزایش سرعت سایت

Wiki Article

همچنین این سایت درصد و مقدار حجم کاهش یافته نسخه اصلی و نسخه فشرده شده سایت شما را نیز به شما نمایش خواهد داد.

استفاده کنید و بدون استفاده از افزونه بالا بردن سرعت سایت، به بهبود سرعت

خب می دونم که خیلی جا ها سر زدید تا نحوه افزایش سرعت سایت وردپرسی خودتون رو که احتمالا افزونه فروشگاه ساز ووکامرس و یا المنتور هم روش نصبه رو پیدا کنید. حقیقت اینه که سایت های دیگه جز معرفی چند تا افزونه کش و افزونه بهینه سازی تصاویر و چند تا راهکار پیش پا فتاده دیگه چیزی به شما نمی گن. اما من یعنی محمد یزدانی می خوام روش هایی رو برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی عنوان کنم که هیچکجا مثلش رو ندید. پس شما می توانید فیلم آموزشی مارو تماشا کنید و یا در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

چنین مسئله ای در خیلی از سایت ها مورد توجه قرار نمی گیرد. از جمله مهمترین مواردی که باید طبق استاندارد آن ها را انجام داد، چینش صحیح آیتم ها و منوها در سایت است. اما جالب است بدانید که توجه به این موضوع به بارگذاری سریع تر سایت نیز کمک می کند.

اگر در وب‌سایت خود از ویدئو یا پادکست‌های دیگر استفاده می‌کنید بهترین روش این است که برای آپلود از سایت آپارات یا یک هاست آپلود ویدئو استفاده کنید و از بارگذاری مستقیم ویدئوها خودداری کنید، چراکه باعث کاهش سرعت سایت شما می‌شود.

برای افزایش سرعت سایت، تکنیک‌هایی وجود دارد که ما در این مقاله شما را با چند تکنیک افزایش سرعت سایت و میزان سرعت سایت که باعث عملکرد بهتر وب‌سایت‌ها می‌شود آشنا می‌کنیم.

سرعت سایت یکی از مهم ترین فاکتور های سئو، رضایت کاربران از سایت ما ، افزایش فروش و… است.

نمایند. یکی از راه های افزایش سرعت بالا آمدن سایت استفاده از سیستم مدیریت

اول اینکه مهمترین بخش های سایت خود را در اولین نگاه به کاربران نشان می دهید. دوماً شما با این کار دسته بندی های منظم تری از بخش های سایت ایجاد کرده و در نتیجه سرعت بارگذاری هر بخش را افزایش می دهید.

هرچقدر یک وب‌سایت جذاب و عالی داشته باشید، ولی سرعت لود وب‌سایت پایین باشد، نمی‌توانید بازدید خوبی را به دست بیاورید، چراکه بیشتر افراد صبر نمی‌کنند تا یک وب‌سایت کاملاً لود شود و با بروز تأخیر در لود سایت سریعاً سایت را بسته و به سراغ سایت دیگری می‌روند.

حافظه کش مرورگر وقتی اتفاق می افتد که دو بار می توانید همان وب سایت را بارگیری کنید.

واقعا بیاید و افزونه های بدون کاربرد سایت خودتون رو حذف کنید. از نظر من سایتی که بیشتر از ۶ تا افزونه داشته باشه رو باید قید سرعتش رو زد.

انجام دهید فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت و سی اس اس می باشد.

افزونه هایی مانند وردپرس فارسی، ووکامرس فارسی، تقویم جلالی، بهینه ساز تصویر و…. رو بدون فکر کردن پاک کنید. راههای افزایش سرعت سایت

Report this wiki page