دوره آموزش سئو و به همراه این گزارش در مورد دوره سئو را بررسی کنید

Wiki Article

بد نیست که بدانید متخصصان، تکنیک‌های سئو را در سه گروه مختلف دسته‌بندی کرده‌اند. این گروه‌ها عبارتند از: سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری.

با توجه به اهمیت مطرح شدن کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی برای موفقیت آن‌ها لازم است اطلاعاتی درباره سئو داشته باشید. سئو را می‌توانیم به معنای جذب مشتری از طریق گوگل بیان کنیم.

به بیان ساده سئو به تمامی اقداماتی گفته می‌شود که باید بر روی سایت شما انجام گیرد تا رتبه‌ی سایت شما بهتر شود. بخشی از حیاتی‌ترین اقداماتی که باید در سایت خود پیاده کنید شامل طراحی بهینه سایت، استراتژی صحیح محتوا و تولید محتوا ارزشمند می‌باشد که جز اساسی‌ترین موارد در بهینه‌سازی یک سایت می‌باشند.

در پایان لیستی از الگوریتم‌های مهم گوگل را آورده‌ایم و یک فایل چک‌لیست سئو برای شما آماده کرده‌ایم.

اما در همین چند سال اخیر نیز تعداد قابل توجهی کلمه کلیدی بوده است که توانسته ام به صفحه اول گوگل بیاورم و اکنون دیگر به صورت مستقیم روی سئو کار نمی کنم و بیشتر فعالیتم در حوزه آموزش و مشاوره سئو هست و با آموزش اصول سئو به تیم خودم با نظارت به کار آنها کارهای سئو را به پایان می رسانیم.

چون اکثر تغییرات برای مقابله با دور زدن‌ها و دستکاری‌ها ایجاد می‌شوند یا راهکاری هستند برای دستیابی به اهداف گوگل.

این الگوریتم یک سال بعد از پاندا به گوگل اضافه شد و وظیفۀ آن مبارزه با لینک‌سازی اسپم است. با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت‌هایی که بک‌لینک‌های انبوهی از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند.

در واقع هر زمان صحبت از سئو و میزان تخصص یک فرد در آن باشد بعضی ها صحبت از سابقه و مباحث فنی می کنند و برخی از دانشی که با شرکت در دوره های آموزشی کسب کرده اند می گویند.

اما متاسفانه هنوز نتیجه دلخواهی نگرفتم و زیاد بازدید ندارم.

کلمات کلیدی سنگ بنای موفقیت کسب و کار شماست. پس قبل از هر چیز، این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید.

اسپای‌فو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینک‌سازی، این‌که بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و ... را به شما نشان می‌دهد. فکر می‌کنم در جایی که رقابت شدید است دانستن این موارد به شما کمک زیادی بکند.

رپورتاژ آگهی چیست و فاکتورهای یک رپورتاژ مناسب کدامند؟

همونطور که مشخصه، در فرمت اول، کل دامنه و در فرمت دوم، فقط یک صفحه رو به گوگل اعلام کردید.

هر وقت از کارکنان و کارشناسان بخش جستجوی گوگل می‌پرسند که گوگل از چه اطلاعاتی برای تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می‌کند؟ آنها در جواب می‌گویند فقط رفتار کاربران موقع جستجو را رصد می‌کنیم.
لینک‌ها اگر اسپم و غیر استاندارد باشن، بله حتماً این کار تاثیر زیادی داره. بعدش با تولید محتوای باکیفیت و دریافت بک لینک های ارزشمند میتونید این ضرر رو جبران کنید

۴۶ ساعت آموزش تخصصی + ۲۱ ساعت آموزش مهارت‌های نرم جلسات تخصصی: یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها (۱۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰)

دوم اینکه من سوالی داشتم. اگر عنوان سئو رو بعد از چند سال تغییر بدیم (صرفاً در حد تغییر یک کلمه) تاثیراتش در جایگاه سایت چقدر زیاده؟

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، به زودی از صحنۀ روزگار حذف خواهید شد.

گوگل فعلاً مشکلی با این مورد نداره. اما برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید، در کنار انتشار ویدئو، محتوای متنی هم تولید کنید. برای نمونه می‌تونید ویدئوهای نوین رو ببینید.

اگر روی سرعت سایتتون تاثیری اينجا کليک کنيد نداشته باشه (یعنی کند نشه سایتتون) مشکلی پیش نمیاد.

راستی اگر به جای سئوی کلاه سفید، سئوی اخلاقی را هم شنیدید تعجب نکنید؛ از بس که این روش بر پایه اخلاق و صداقت و درستی است به آن سئوی اخلاقی هم می‌گویند.

در حوزه کسب‌وکار اینترنتی فعال هستم و تخصصم تولید محتوا هست! سعی می‌کنم محتوای ارزشمند و کاربردی در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدم :)

واقعیت این است که هرگونه فعالیتی که ما در سایتمان انجام می‌دهیم در انتها قرار است به توسعه کسب و کارمان منتهی شود. هدف از بهینه سازی سایت این نیست که تنها ورودی‌های سایت خود را افزایش دهیم بلکه هدف این است که با این کار ورودی‌های ارزشمند را به سایت خود هدایت کنیم که در نهایت به فروش کلی سایت ما در مرور زمان کمک می‌کند.

مزیت اول: به لینک‌سازی کمک می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید در شبکه‌های مختلف از جمله لینکدین و گوگل‌پلاس لینک‌هایی به مطالب سایتتان ایجاد کنید.

در واقع این بهترین تکنیک سئو است اما با این روش زمان می‌برد تا شما به رتبه خوبی برسید البته بعد از رسیدن به رتبه‌های بالا، احتمال افت رتبه سایت شما بسیار کم خواهد بود. سئو کلاه سفید ارزش واقعی سئو را نشان می‌دهد زیرا بسیار نزدیک به رفتار کاربر است.

گوگل سرچ کنسول: دریافت اطلاعات اجمالی دربارۀ عملکرد سایت

بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها و دستورالعمل‌ها گفته می‌شود که اگر به‌درستی انجام شوند منجر به بهتر شدن جایگاه سایت در موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) و افزایش بازدید سایت و هدایت ترافیک بیشتر می‌شوند.

در اینجاست که مفهوم سئوی کلاه سیاه، سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه خاکستری مطرح می‌شود تا با دانستن آن‌ها بتوانید روش‌های بهتری را برای پیاده‌سازی سئوی سایتتان انتخاب کنید.

Report this wiki page